2011. augusztus 17., szerda

Játékismertető - Hammer of the Scots


Elérhető az első játékismertető, a Hammer of the Scots block wargame-ről.

Egy kicsit tovább tartott elkészíteni, mint gondoltam és terjedelmesebb is lett, mint terveztem, de remélem tudjátok használni az ismertetőt. A hosszából adódóan a szabályokat különböző fejezetekre bontottam és úgy lehet őket megtekinteni.


Lejátszási listába rendezve a videók elérhetőek itt.
Akinek ismeretlen a VASSAL rendszer, melyen a játékokat bemutatom, nézze meg a VASSAL alapjairól szóló ismertetőmet is.
Mindenkinek javaslom, hogy HD felbontásban, teljes képernyőn tekintse meg a videókat, hogy minden részletet lásson. A minőségen majd igyekszem csiszolni, de jelenleg ezzel kell beérjétek.
Hamarosan feltöltök egy példajátékot is, hogy egyben látható legyen a szabályok alkalmazása.

A Játék eredeti, angol nyelvű szabálykönyve elérhető a Columbia Games honlapján.

Jani jóvoltából pedig magyarul is letölthetjük erre a linkre kattintva. Ugyanitt megtalálhatóak a szöveges kártyák magyar fordításai is.

4 megjegyzés:

Jani írta...

Szia!

Először is elismerésem, nem semmi teljesítmény neten keresztül egy ilyen korrekt szabályismertetést tartani:) Ismerem a játékot, ezért csak 1 részt néztem meg ötletszerűen, hogy lássam, hogy oldottad meg az egészet. A a mozgás szabályait választottam ki megnézésre, és azt kell mondjam, hogy szerintem nagyon jól érthető, most hirtelen nem emlékszem, minden apró részlet elhangzott-e, de ez alapján simán meg lehet tanulni szerintem a játékot. És ha jól számolom, mindezt 1 órán belül megteheti bárki.

A Hammer of the Scots-ot egyébként csak ajánlani tudom mindenkinek, aki hozzám hasonlóan csak most ismerkedik a wargame-ekkel: kevés kellék, viszonylag egyszerű szabályok, és szerintem nagyon jó a hangulata.

További sok játékismertetőt, így tovább!

lzoltán írta...

Szia,

nagyon tetszik a videó összeállítás a játékról! A VASSAL-lal már szemezgetek egy ideje, már csak időt kellene szakítanom a kettő kipróbálására (:

Üdv,
lzoltán

Gamer írta...

Igen, ismerős. Nekem is az idő a nagy ellenségem játéktanulás terén :)
De szerencsére sokszor megoldható ilyenkor PBEM (e-mailen keresztül) játékkal.

Janos Balogh írta...

Nem semmi videós ismertető! :) A Crusder Rex-et játszottam 2-3 alkalommal az színvonalas volt.

Megjegyzés küldése

 

WARGAME BLOG © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness