2011. szeptember 24., szombat

Évforduló - Atomcsend Egyezmény

A nagy erőfeszítéssel és körültekintéssel megfogalmazott Átfogó Atomcsend Egyezmény (CTBT) szövegét az Egyesült Nemzetek Közgyűlése New Yorkban 1996 szeptember 10-én adoptálta. A CTBT egyezményt - amely megtilt mindenféle nukleáris kísérleti robbantást (amelynek hatása nagyobb mint 2 kg TNT-vel egyenértékű), bármely céllal, bármely környezeti feltétel között - aláírásra megnyitották 1996. szeptember 24-én és azóta, 166 ország írta alá, köztük az 5 atomnagyhatalom.

2 megjegyzés:

Jani írta...

Szia!

Pár hete nem volt időm ránézni az oldalra, de most kíváncsiságból benéztem, vannak-e új cikkek, és nagy örömömre még tart a lelkesedésed, ami miatt le a kalappal.

Így hogy elég sok elmaradásom van a cikkek olvasásában, eszembe jutott, hogy egy olyan tematikát is betehetnél a jobb oldalon, ami wargame kategóriák szerint mutatja a feltöltött játékokat, nem tudom ez mennyire lenne macera. Pl. a blokkos játékokat külön, point to point játékokat. Mert ha mondjuk adott típust szeretnék vásárolni, vagy csak utánanézni valaminek, akkor ez hasznos lehetne. Persze ezt lehet, hogy nem egyszerű megvalósítani, csak egy ötlet.

A másik, hogy most amit írok, az nem konkrétan a mai cikkhez passzol, de máshova nem tudom írni, esetleg lehetne egy általános üzenőfal (lehet, hogy van, csak én vagyok béna).

Na ennyi az okoskodásom mára:)

üdv

Gamer írta...

Sajnos nekem is sok minden összejött az elmúlt hetekben, úgyhogy főleg csak az évfordulós bejegyzésekre volt időm.
Igen, van pár ötletem, hogyan lehetne javítani az oldal használhatóságán, de viszonylag új vagyok még a blogolásban és a mikéntekre még nem jöttem rá teljesen :) De jó ötleteket adsz, igyekszem megvalósítani.

Megjegyzés küldése

 

WARGAME BLOG © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness